Monday, November 9, 2009

...

.
Tak tahu bagaiman nak luahkan
perasaan aku ketika ini
Walaupun aku menulis kata2 puitis
tapi tidak sama dengan perasaan yang dialami ketika ini

Aku memang seorang emosional...
suka marah2 tak tentu pasal
suka merajuk secara tiba2
keegoan yang terlampau tinggi
tapi itu dulu

sekarang aku dah sedar dengan kesalahan aku
yang akhirnya memakan diri aku sendiri

aku mengharapkan keadaan kembali pulih
tapi tak tahu la boleh ke tak
sebab semuanya berpunca dari kesalahan aku
maafkan aku..

Aku tahu, kata2 manis pun tidak mampu
untuk mengubat hati yang terluka
itu terpulang kepada kau
sebab kau lebih layak menentukan
apa yang akan terjadi selepas ni...



3 comments:

amieaffriza said...

sabar yer cik nedy..

dulu sy pn seperti anda..tp life must go on..learn from mistakes k=)

eM. said...

sabarla..
(org kt atas tu pun sama,sengih je memanjang)

rise up from the mistakes.neva repeat it twice.

aMaLiNa asyIKin said...

tak dpt halang pisang berbuah dua kali .. jdkan kesilapan itu pengajaran