Friday, February 20, 2009

Yuhuu..

Bismillahirrahmaanirrahiim..

Hari ini saya tak larat duduk dalam bilik..
Tiada ruang kebebasan untuk saya bergerak..
Yang ada hanyalah benda yang sama..
Katil, bantal, tempat study..
Sama saja dari dulu..
Jadi saya buat keputusan..
Saya nak cari persekitaran baru, suasana baru..
Jadi saya pun keluar dari bilik saya..

Saya terus bersiap dan pergi ke tempat yang dah lama saya tak stay sejak first year..
jejak tu pernah la tapi nak dok lama sampai ke petang tu dah jarang dah..
Saya pergi library..huhublogger-emoticon.blogspot.com

Tenangnye dok cni..
Takde orang pun nak kacau saya siapkan assignment..
Meja baru, kerusi baru, persekitaran baru, orang yang saya tengok pun baru..huhu

Ok la..nak sambung siapkan assignment..blogger-emoticon.blogspot.com

1 comment:

Anonymous said...

Library is the best ever place to be. Betol. Uhhuh. Duk bilik cam hape jek jadi kejenye. Mati kebosanan lalu tiod. Hihik :D

Go go Nedy! :)