Sunday, July 20, 2008

salam harmoni..

Assalamualaikum..



Firstly, minta maaf sangat2 sebab lama tak update blog ni.. Idea tak mau keluar la.. Lagipun tak de cerita bez sebenarnye pun.. Al maklum la.. Dok umah je masa cuti lepas.. So tak de pape yang best sangat.. Just dengar cerita mak, n adik2 aku je la..



InsyaAllah aku akan cube update blog aku ni.. Bukan setakat blog peribadi aku je.. Aku nak letak event kolej sekali.. Lagipun InsyaAllah Unit Buliten yang aku bakal terajui nanti akan bergerak mencari maklumat.. So, boleh la aku publish kat blog aku sekali..huhu



Rasanya tak terlambat untuk aku ucapkan selamat datang kepada junior baru kita ni.. This week dah masuk minggu ketiga.. So, harap adik2 junior tak leka la ye.. test 1 nak dekat.. nasihat ni bukan untuk junior sekali.. untuk senior2 sekali especially kepada rakan2 mtp.. program jalan jugak tapi study jangan lupe beb!



Tak lama lagi PEGAGE V edisi keenam akan muncul.. so kepada adik2 junior harap join semua aktiviti yang dijalankan. Program akan bermula pada hari khamis (24/7) bermula dengan solat maghrib berjemaah.. jadi kepada semua warga kolej Kelima, tak kira junior atau SENIOR, turunlah beramai-ramai bagi memeriahkan (betul ke vocab aku ni..) surau kita ni..



Ingat kawan2.. Walau se buzy mana pun kita, jangan LENGAHKAN solat.. Bukan di dunia je kita nak berjaya.. Tapi di akhirat pun kita nak berjaya kan... So, ingatlah ALLAH sentiasa.. DIA sentiasa melihat tindakan dan kelakuan kita..



Ok la.. tu je coretan aku untuk hari ini.. InsyaAllah.. kalau aku ade idea untuk dikongsi bersama, aku akan publish kat sini..



babai.. Assalamualaikum..

No comments: