Sunday, July 26, 2009

Balik rumah dan kampung..(sambungan..) dan nasyid...

Bismillahirrahmaanirrahiim.. Assalamualaikum..

Bersambung cerita hari itu..

Sejak dari itu, bermula la pencarian tiket bus untuk balik ke rumah/kampung.. Masa itu lah, ramai yang telah memberi komen2 seperti berikut :

Komen pertama : "Haha.. dulu rumah dekat.. boleh naik komuter jer. sekarang rumah dah jauh.. takkan nak naik komuter lagi kot??"

Komen kedua : "Haha.. nampaknye kita berdua senasib la ye..."

Komen ketiga : "Uih.. rumah dah jauh.. kene naik bus nak balik rumah.. ko tu dah la mabuk bus.."

Dan komen keempat : "Ye ker? Kalau camtu senang la saya masuk meminang awak.."

Adoyai~ macam2 la komen yang diterima bila diberitahu yang parents saya dah berpindah.. huhu

Alhamdulillah.. tiket pun sudah dibeli oleh 'si dia'... kalau nak harapkan saya yang nak pergi beli, mesti susah dan menyusahkan orang lain.. huhu.. tapi kan...

"Awak, awak ade beli tak ubat muntah? takut kang saya muntah dalam bus nanti..."

huhu.. camtu la pulak...

p/s : kalau lah ade orang jual tiket dan ubat muntah dalam satu package.. boleh ker??

Ha... tak habis lagi ni.. ni nak cerita pasal pertandingan nasyid KAMI 5th yang berlangsung pada malam jumaat lepas.. walaupun dah 3 hari berlalu, tapi nak cerita gak kat sini.. hehe.. tapi saya cerita melalui gambar je la ye...


Muka excited tengok nasyid...

Pun excited gak...

Antara kumpulan yang menyertai...




(Diorang ni pilih untuk duduk sebab orang yang tengah nyanyi tu dia sakit kaki akibat main bola semasa berlawan dengan k13 kot..)

Ini kumpulan saya yang bernama ONE PEACE..

Ini pun sama...

Yang bawah ni kumpulan lain...


Gambar yang paling saya suka sekali :

hehehehe... sori ye ses...

Keseluruhannya, memang best pertandingan nasyid kali ni.. harap2 lagu yang diorang sampaikan tu menusuk di dalam hati kita insyaAllah...

ok.. assalamualaikum...