Saturday, January 10, 2009

CupCake Yang Sedap

Pagi semalam, saya dan dila pergi ke Fakulti Bahasa Moden. Fakulti tu ade menganjurkan Festival Filem / Video Pendek dan terdapat gerai2 ade di situ. So, kitorang pun singgah untuk mencuci mata.

Banyak gak la barang yang di jual. selalunye kalau ade jualan macam ni, selalunya ade jual kain, baju dan blaus. Itu je yang penjual tahu jual. Tapi kali ni, ade gak la kelainan dari segi barang yang di jual. Contohnye, ade jual sabun, pokok bunga, bantal kekabu siap dengan cadar dan macam2 lagi la. Siap dapat rasa air free lagi.. Air Vico.. Sedap....

Lepas tu, kitorang jalan lagi dan kitorang terjumpa satu gerai. Gerai cupcake. Sume cupcakenye lawa2. Macam2 corak ade. Ade corak bunga, cawan, rumput, macam2 la. Ade 2 perisa, vanilla dan coklat.

Saya dan dila pun membeli cupcake itu. RM1.50 sebiji. Ok la tu. huhu. Saya amik 2 biji cupcake berperisa coklat. Satu untuk saya, satu untuk kak nazi.




Yang corak bunga tu kak nazi punya, yang hujung tu saya punye. hehe.

Sedap ke tak? kalau nak tahu, beli dan makan sendiri.. :p

No comments: