Monday, April 28, 2008

Emm...

1, 2, 3...

3 hari aku dok umah ni..nasib baik ade streamyx..boleh la selalu online..haha

aku dah plan jalan2 dengan mak aku. setakat window shopping je la. haha. emm. tapi tak tau la nak keluar bile. huhuhu

lagi satu hal pulak bile adik aku berebut laptop dengan aku terutamanye adik cayang aku ni. mentang2 la laptop aku ni banyak game. sebok jer dia. hehe. cian dia...

baru2 ni laptop aku kene diserang oleh virus. kat local disk c. banyak giler yang dapat ditangkap. (cam binatang pulak..) lebih kurang 1000 folder aku diserang virus aku. fuh. banyak seh.

nasib baik semalam kecik hantarkan installer tuneup utilities. dapat gak repair registry aku. sekarang ni laptop aku dah ok dah. tapi kene cari installer macromedia flash. aku terpaksa delete folder tu sebab terlampau banyak sangat virus dalam folder tu.

emm....