Sunday, April 20, 2008

ExaM....ExAm....

Hubungan Etnik = settle (10 hb)
Software = settle (13 hb)
Discrete = settle (17 hb)
Assembly language = settle (19 hb)
Java II = 25hb April

Alamak. lagi satu paper tercicir. jauh pulak tu. emm. kirenye aku balik umah 26hb. huhu. itu pun kalau tak pergi ceramah badan pencegah rasuah anjuran BHEP. nasib baik dah angkat bendera putih awal2; nak balik awal sebenarnye.huhu

kak nazi dah balik dah. tinggal la aku sorang dalam bilik. yang nak tergelak tu, kak nazi amik gambo kenangan dengan bilik dia. al maklum la. nak masuk sem 3, mesti dapat bilik lain. emm. nak bilik ni jugak la sebab ade wireless kat sini. kirenye bilik kitorang ni menjadi port untuk berwireless. huhu

tak pe la. nanti aku wat baik dengan kak dot.(kak dot as pengerusi blok kalui). confirm dia bagi punye bilik yang paling bez kat kitorang ni. ingat kak dot. let we cop first. huhu.

tadi pergi teman dila O beli makanan kat foodcourt. walaupun aku dah makan tapi rasa cam nak teman dia sebab lama tak sembang2 dengan dia. sampai kat foodcourt je, jumpa dila A and bila. bila ajak kuar esok. ye la. exam lambat lagi. huhu. lama gak aku tak kuar jalan. since aku masuk sem 2 kot. fuh. lama tu. emm. tengok la dulu camne.hehe

memandangkan kak nazi balik, aku pun berkobar2 nak balik. ape lagi. aku punggah semua kotak2 yang ade kat bawah katil aku dan mula mengemas. fuiyo. banyaknye barang. adoi. ape aku nak wat ni. setelah sekian lama aku berfikir, dengan hidayah Allah, aku dapat satu idea.

aku bawa barang yang tak perlu tapi pada masa yang sama aku bawa sikit je barang keperluan aku. yang selebihnye, tinggal je la kat cni. tapi yang peliknye, barang yang nak tinggal kat sini lagi banyak daripada barang yang nak bawa balik. huhu. macam mana tu? emm. ntah la. tunggu je la habis exam Java nanti.

apepe pun, masa cuti 5 hari ni, aku nak kemas bilik dan pada masa yang sama study Java. jangan main2 tau. dah la tak faham bab GUI tu (and bab last sekali). emm. doakan ek. InsyaAllah.