Monday, January 18, 2010

favorite song..

Wali Band – Ya Allah



Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah

Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah

Ya Allah jangan Kau coba aku
Melebihi batas mampu dan sanggupku
Ya Allah bila memang Kau coba
Aku percaya Kau sayang padaku

Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah

Ya Allah lindungilah diriku
Dari yang menjahati menzhalimiku
Ya Allah Kaulah Maha Segala
Engkaulah pelindung hidup dan matiku

Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah

Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah

Ya Allah jangan Kau coba aku
Melebihi batas mampu dan sanggupku

*lagu ni sangat simple tapi sangat bermakna bagi yang mempunyai mata hati dan memerlukan Dia di sisi kita..sangat suka lagu ini..

4 comments:

sya ar said...

setuju :)

aDyLLa OmaR said...

lagu wali band banyak gaks yg best kan~
dulu x layan, skrg layan la jgk~ hehe. :))

- A i D a N N a D i A - said...

sya, =)

- A i D a N N a D i A - said...

adylla, dlu pun tak brape layan sgt..lbh2 lagi lagu cari jodoh..huhu
tapi bila dengar lagu ni rasa cam best jer..huhu