Tuesday, January 19, 2010

JPA dah masuk!!

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. duit JPA dah masuk..banyak barang nak kene beli nih..dengan yuran dan duit sewa tak bayar lagi..huhu..yang penting..boleh shopping!!!(ini yang dinamakan nafsu perempuan..huhu)

muka bangga giler wanita ini..huhu

p/s : post ini dibuat sebaik sahaja dapat berita ini dari kak nazi beberapa minit yang lalu..huhu

9 comments:

sya ar said...

salam
nak tnye cket,
sis blaja ktne eh?
amek course ape?

- A i D a N N a D i A - said...

salam..
blaja kat upm..
amik course software engineering..
sya pulak?

aDyLLa OmaR said...

tahniah2~
hehe. :))

banje ea..=PP
(nak pow ngan kak nazi gaks)

- A i D a N N a D i A - said...

huhu..ucap tahniah kat JPA sebab bagi lambat sgt..haha

ok..i belanja, u bayar ek.. =P
(nak paw kak nazi gak la.. =P)

cawan merah said...

yeay~!
apa lagi?
belanja aku ar..
mwahaha..

- A i D a N N a D i A - said...

CM, belanja??
amboi2 hang..huhu
aku belanja ko makan angin..
nak tak?haha

cawan merah said...

boleh, kita makan angin kat tioman ke, pangkor ke, pulau sibu ke

wakaka..
bile lagi nak paw ko
pasni da x jmpa lagi

kecuali, ko dtg masa aku kawen
wakaka lagi..

sya ar said...

oh.
saya baru lpas spm :D

- A i D a N N a D i A - said...

CM, cantek jgk ek muke ko..haha =P

tunggu aku kawen dengan anak raja, baru aku dapat support perbelanjaan ko..hahaa