Friday, January 22, 2010

merdeka!

Merdeka!..haha.. begitu gembiranya saya setelah habisnya sesi proposal presentation..komen examiner? kene attack ke tak? haha.. bagi saya, itu perkara biasa.. diorang tanya sebab diorang berminat dengan proposal yang dibentangkan..

dan alhamdulillah, dengan bantuan superwomen saya, opss.. supervisor ek, disertakan dengan bantuan kawan2 dan yang paling penting, kekuatan yang diberi oleh Yang Maha Esa, saya dapat present dengan baik..alhamdulillah..

bagi kawan2 yang down lepas present tuh, diharap jangan berputus asa..diorang memberi pendapat bukan bertujuan untuk menjatuhkan korang, tapi untuk membantu korang supaya tidak terumbang ambing bila nak buat sistem tu nanti..so, jangan sedih2 ek.. =) paling penting sekali, jumpa sv korang sekerap boleh.. ini cume sebuah nasihat daripada kawanmu yang cumel ni(perasannye minah ni..).. ok ek kawan2..

Maka, settle sudah proposal presentation saya....tapi itu tidak bermakna saya boleh bersenang lenang terutamanya pada hari sabtu dan ahad yang indah ini..adoi..ape lagi ni nadia..huhu

Berikut adalah perkara yang perlu saya settlekan sebelum isnin nanti(huh, ayat macam dalam surat rasmi..huhu) :

1. Siapkan assignment E-Commerce yang tertangguh dari minggu lepas dan due datenye minggu depan..huhu

2. Siapkan latihan OOD..

3. Siapkan SRS yang sudah lama tidak diusik..SRS tu kene bukukan..

4. Siapkan proposal yang tak siap lagi sebenarnye..siap kat slide jer..huhu

Itu baru kerja official..belum lagi kerja dalam bilik ni..huhu..yang penting, saya solo lagi kat dalam bilik ni..roomate ku telah pun pulang ke rumah di Ipoh..dan saya keseorangan lagi..takpe2..bilik ini bakal menjadi bilik saya sorang dalam 3 hari..huhu..bukak speaker kuat2..karaoke dalam bilik..haha..siapa nak join, angkat kening!!

kepada CM a.k.a central market a.k.a cawan merah, selamat pulang ke rumah..sampai hati ko nyanyikan lagu "Home" khas untukku..tahu la saya ni dah lama jadi si tanggang versi wanita..(sebelum bukak sem, saya dah pun menetap di kolej..cube kira, berapa lama saya dapat bercuti di rumah??) huhu..takpe mak..i always miss u.. =) (tak mau jadi anak derhaka...)

1 comment:

syah said...

ouh. nmpknye bz btul sis.
nway, tahniah! :)