Tuesday, January 26, 2010

susah sangat, beli lain la..huhu

Kak Shamsiah : Ish henset ni.. asyik hang jer..

Saya : uih? henset akak pun selalu hang ker??

Kak : a'ah..henset Sony memang camtu..kalau salah tekan sikit, mula la nak hang..

Saya : sama la kita.. kadang2 tu, rasa panas je kat dalam poket..bila cek balik, rupanye henset hang.. pastu bateri cepat habis sebab selalu hang..

Kak : betul tu.. akak ada pergi hantar kedai.. diorang kata henset Sony memang camni.. Sony selalu ada masalah kat software tapi hardware Sony bagus.. berbeza pulak dengan Nokia, software Nokia bagus, tapi hardware dia pulak cepat rosak..

ini handset yang saya pakai sekarang..

Saya :oh.. baru perasan pasal tu..(teringat henset Nokia adik saya..handset dia tak hang, tapi nak tekan button tu agak susah berbanding handset saya nih..).. jadi kak, ape ek solutionnye??

Kak : senang je..tak payah pakai dua2 handset tuh...huhu..tak pun software Nokia masuk ke dalam hardware Sony..

Kalau saya punya jawapan, saya mau tolak handset lama saya dan bertukar kepada yang ini!..

handset idamanku...


tunggu saya dapat gaji dulu..baru nak beli handset nih..haha..sekarang tak boleh lagi walaupun duit JPA dah masuk..(kedekutnye minah ni.. <-- suka hati aku lah..haha)

p/s : menyesal saya dengar cerita entiti di fakulti saya dari lecturer saya..sekarang saya seperti ketakutan berada di dalam lab komputer lama2 seorang diri..huhu..(Ya Allah, lindungilah aku dari segala gangguan syaitan..)

p/s ^ 2 : sekejap lagi mau pergi ke klinik gigi..huhu

p/s ^3 : esok test 1 paper E-Commerce..doakan saya yer..

10 comments:

syah said...

wah, nak blackberry je! >.<

nwy, goodluck tuk test esok! :D

Nadiah said...

nak Nokia 5800. nguhuuu~

CM said...

henset ak SE, okey jek
ko ni,
tuan yg ganaz sgt kot..

- A i D a N N a D i A - said...

nad, saya nak blackberry..huhu

- A i D a N N a D i A - said...

sya, kalau la harga blackberry tu sama dengan harga anggur, dah lama sis beli..ngahaha

thanks!

- A i D a N N a D i A - said...

CM, huh..
tuannye tak seganas yg CM sangka ek..
haha

adyllbbs said...

entiti --> apekah? hoho...saspen2~

ehehe..tp jgn ckp nk tuka2 f0n sgt taw..t enset lame majok..mesti pastu ilang la rosak la..(pengalaman2~ hehe)

p/s : sayangilah enset anda..
p/s^2 : enset aku pon salu hang..yes. it is a SE. =P

- A i D a N N a D i A - said...

oh..gitu ek adylla...ok2..

'sayang'nye handset aku nih..muahaha..

haha..SE mmg selalu hang..tapi Sony Ericsson ek.. bukan Software Engineering..haha =P

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Uii cik nedy~ permintaan tinggi nampak~

- A i D a N N a D i A - said...

ahaks~
faer, baru ko tahu taste aku camne..
ngahaha...